niedziela, 24 marca 2013

The Versatile Blogger Award



Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award przez Kakashii711, za co jej bardzo, bardzo mocno dziękuję ;3

Jeśli chodzi o zasady (skopiowane od Kakashii711 ;), to należy:
- podziękować nominującemu blogerowi,
- pokazać nagrodę na swoim blogu,
- ujawnić siedem faktów dotyczących siebie,
- nominować piętnaście blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów.

Niestety, większość blogów, które chciałabym nominować, nominowana już była :/ Nie mam pojęcia, czy można nominować kilka razy, tak więc ten aspekt sobie odpuszczę ;)

Ale siedem faktów o mnie mogę podać xD Oto one:
1.      Nienawidzę mojego imienia, które jest zwykłe, nudne, beznadziejne i ssie pałkę po całości (Kasia ;____;);
2.      Mimo że mam 14, a właściwie już niedługo 15 lat, to chodzę do I klasy liceum, bo moja matka jest popierdoloną psycholką, która swoje niespełnione ambicje przekłada na dziecko;
3.      No więc na złość jej, zamiast iść na biol-chema (miałam zostać lekarzem, yhy, powodzenia), poszłam na humana :D
4.      Mam czarne poczucie humoru;
5.      Mój ulubiony język to angielski, francuski i oczywiście japoński *-* Dwóch pierwszych się uczę, ostatniego no niestety nie mam jak ;_;
6.      Uwielbiam zapach benzyny ;3
7.      Nie znajdziesz mnie na fejsie, a spotkanie mnie na gg, skype itp. graniczy z cudem

No… to by było na tyle ;) Kolejny rozdzialik będzie wkrótce.

5 komentarzy:

  1. Ohayo ;)
    Trochę jesteśmy podobne :P
    Też poszłam do szkoły wcześniej, lecz tylko o rok xd
    Je parle francais et anglais, voila ^^
    Z ty ostatnim się zgodzę -.- Na gg jesteś sporadycznie :D
    Dawaj ten rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany *-*
      A może jesteśmy zaginionymi bliźniaczkami, a mnie oddano do adopcji? ;>
      Byłoby super :D
      Spokojnie, niedługo dodam ;*

      Usuń
  2. Ochh biedna Kasiu.. Rozumiem iść do szkoły rok wcześniej, wystarczająco dziwne, no ale się zdarza, ale dwa?! o.O
    Łaknę z całego serducha przeczytać nową notkę, ale z powodu.. hm fantazji mojej mamy.. muszę za minutkę dosłownie oddać laptopa i nie zdążę -.-.-.-
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam... nie Kasia :D Zosia, Frania, Kunegunda... whatever, byle nie Kasia :D
    Właśnie, to wgl legalne? Może ją pozwę o to czy coś?;>
    Ogólnie to to było tak, że do przedszkola poszłam o klasę (czy raczej grupę) dalej, a potem jeszcze mnie przenieśli z pierwszej klasy podstawówki na drugą -,-
    Ojj, Ana, biednaś z tym komputerkiem :( Co przeskrobałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony to nawet komplement w stronę twojej inteligencji xD Wierzyli że sobie poradzisz xD
      Ja tam poszłam do przedszkola jak miałam dwa latka..
      No wiesz, kilka zer nie zaliczonych i mama robi aferę xD

      Usuń

Będę wdzięczna za każdy drobny komentarz, zarówno pozytywny jak i za krytykę. Nic bardziej nie motywuje autora do pisania. Bardzo proszę również anonimowych komentatorów o podpisywanie się :3