wtorek, 22 stycznia 2013

Pytanko ;>

Moi kochani, mam pytanie:
No bo chciałabym wpleść postać Itachi'ego w fabułę, ale nie wiem czy zrobić to w następnym rozdziale i tym samym w tym samym dniu (tak, niestety, ten dzień będzie się ciągnął na jeszcze jeden rozdział, nie umiem inaczej ;_;) czy dać go trochę później...
W sumie, i tak już tego tu za dużo trochę jest i się powoli burdel robi: Szeptacze, respiro, szpieg... Nie wiem, czy to dobry pomysł dokładać do tego pana Uchihę :/
Ciekawam waszej opinii ;>

9 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona faktem, że pojawi się u ciebie mój ukochany Itaś *.*
    Dawaj go kolejnego dnia, Itachi wymaga specjalnych względów przecież! No i Mardi z nadmiaru wrażeń potem nie zaśnie :D
    Przy okazji to kiedy następny rozdział ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, ok, ok, też tak myślę ;) Wkrótce, kochana, wkrótce, jak najszybciej się postaram... A u Ciebie kiedy? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do ciebie zaszłam z zaproszeniem na nexta :D
      Rozdział 11 ;3

      Usuń
  3. Jeny. Wchodzę, aby zobaczyć, czy odpisałaś mi na komentarz a tu ... nie masz na co odpisywać -.-

    Już dawno skomentowałam post, że myślę tak samo jak Anayanna. Itaś jest postacią wielką i wymagającą dużo przestrzeni, jeśli chodzi o tekst :3

    Pisz tą notkę, no :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Itachiego wszyscy kochamy więc dawaj go :3
    Jestem ciekawa co wymyślisz :D Dawaj,dawaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Porwali cię, czy coś? :D
    Gdzie jest notka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa prawie zapomniałam.
      Mam jakiś obrazek, na którym jest podobnież córka mr Hatake. Jeśli potrzebowałabyś go do szablonu czy czegokolwiek innego, służę pomocą ;)

      Usuń
  6. Puk puk czy tu ktoś żyje? Kiedy niexcior ;>

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy drobny komentarz, zarówno pozytywny jak i za krytykę. Nic bardziej nie motywuje autora do pisania. Bardzo proszę również anonimowych komentatorów o podpisywanie się :3